Friday 16 March 2012

raja lawak final.....




Assalakmulaikum...akhirnya rancangan komedi raja lawak 6 telah berakhir pada malam ini...kumpulan shiro telah dinobatkan menjadi juara raja lawak  musim ke6 ini...manakalah tempat ke 2 jatuh ke pada pelawak dari sabah...zero. tempat ketinga pula dari kumpulan cuit dan tempat yang kempat pula jatuh dari kumpulan toyol....saya mengucapkan tahnia kepada kesemuan peserta yang telah berjaya masuk ke gelangang raja lawak..bagi yang tak dapat masuk cubah lagi tahun hadapan..bagi saya kesemuan pserta telah membuat persembahan yang sangat baik..menang atau tiadak bukan menjadi persoalan yang penting kesemua pserta telah berjaya membuat satu malaysia gelak dan terhibur...jujur saya katakan,saya sangat terhibur menonton raja lawak dari musim pertama hingga musim ke 6.walapun kumpulan zero mendapat tempat ke 2 saya sangat berbanga kerana zero telah membutikan bahawa sabah tidak ketingalan dari segi komedi dan pelawak..jika dahulu sabah mega dari bidang nyanyian.tetapi sekarag sabah mega dari bidang pelawak.berkat doa warga sabah zero telah mendapat tempat ke 2...walapun zero tak jadi juara tetapi di hati warga sabah zero tetap no 1....pantang berundur sebelum operasi...saya mewakli semua pendudk sabah baik cina,melayu.dusun,bajau,dan lain2...kami mengucapkan tahniah kepada zero....

No comments:

Post a Comment